Po wyboistej premierze na PC Horizon Zero Dawn: Complete Edition powoli wychodzi na prostą. Holenderskie studio Guerrilla Games, które samo przenosiło swój tytuł z PlayStation 4 na komputery osobiste, wypuściło wczoraj kolejną aktualizację gry.
Łatka do pecetowej wersji
Horizon: Zero Dawn oznaczona jest numerem 1.04 i skupia się ponownie na poprawie krytycznych błędów znalezionych przez graczy. Z oficjalnej listy poprawek należy wspomnieć przede wszystkim o wyrzucaniu gry do pulpitu, gdy zapełniliśmy miejsca do zapisu, zawieszaniu tytułu podczas szybkiego zmieniania wartości suwaków w opcjach, błędach związanych z detekcją SI oraz problemach pojawiających się na sprzęcie z obsługą technologii Shader Model 6.0 i 6.1.
Poza tzw. crashami (czyli błędami powodującymi wyrzucanie nas z gry do pulpitu),
Guerrilla Games skupiło się także na poprawie wydajności tytułu, optymalizując wykorzystanie procesora, co przełożyć może się nawet na 10-procentowy wzrost płynności podczas gry. Lista zmian wspomina również o poprawkach w obsłudze technologii HDR, usprawnieniu celowania za pomocą myszki, a także zminimalizowaniu błędów z wyświetlaniem tekstur i efektów wolumetrycznych w oświetleniu.
Guerrilla Games zaznacza, że to nie koniec prac nad
Horizon Zero Dawn: Complete Edition. Firma jest świadoma problemów z działaniem filtrowania anizotropowego oraz implementacją technologii HDR, a także spadków płynności w rozgrywce na wybranych konfiguracjach sprzętu.
Źródło:
"Musiol" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2020-09-08 11:49:17
|
|